Значи като ходих на преглед ми казаха , че нямам грам задни спирачки. И вярно днеска ги пробвах натискам педала а гумата си се върти . Не свободно но си се върти. Та казаха ми да сменя цилиндрите в барабана но за пръв път се занимавам и не знам как да го отворя. Ето една снимчица дано има хора които разбират.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как се сваля барабан от 145-ца ?
Collapse
X
-
Прегледай и тази тема колега:
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E0%E1%E0%ED166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Като гледам е доста ръждясала цялата работа, та не е зле първо да поочукаш фиксиращите болтове, а чак след това да ги отвиваш. Имай едно на ум, че шестограма им е много тънък и лесно превърта. Отвивай ги или с лула ли шестограмен ключ. Освен това го натискай, за дане изплесне!!!
После очукай и барабана, защото залагам каса бира, че е клеясал там, където се нахлузва в главината.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Значи. Понеже за 1в път свалям барабан ето какво направих. Левия барабан го изкарах направо с лагерите , тоест развих гайката под капачката . Един час го отварях , голям зор беше , но се отвори. Огледах огледах и гумичката на цилиндъра от едната страна беше изхлузена и я нагласих където трябва да си бъде. Текна малко спирачна течност но след "ремонта" нямаше течове. Дясната я махнах без да махам лагерите и нещото което ми беше направило впечатление е , че накладката отдясно не беше опряла в цилиндъра , че и нея нагласих. Там обаче нямаше и следа от спирачна течност което е доста странно. Помпих помпих и нищо. По-сухо е от пустиня.
Качвам ви 4 снимки от които 2те на които барабана е отворен са в от левия а другите 2 на които се вижда само цилиндъра е от десния . Като свалих барабана напълно забравих да снимам пак.
Кажете само като погледнете на 1в поглед дали виждате нещо нередно , защото аз като още не съм в час и да гледам голяма файда няма.
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениемен ако питаш, тоя гнилоч целия го изхвърли. от него спирачки няма да станат. сложи си едни дискови спирачки отзад. части има и са евтини.
ръчната ти спирачка работи ли.Last edited by SilentlyLoud; d.m.y г., 19:04.Алфа Ромео 145 1.4 90кс
Comment
-
Почни от задното маркуче. Понякога се разлагат и се запушват.
Иначе накладките са добри!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
За най-лесно сваляне на барабана се отвиват водачите, и с много чукане се отлепва самият барабан от главината. Сле това се завърта леко барабана спрямо главината с около 20 градуса и в дупките на барабана за водачите се навиват дълги болтове 10х1.5 мм с поне 5-6 см резба. Желателно е въпросните болтове да се навиват едновременно. По този начин барабана се "отблъсква" от главината и пада като круша. После нещата са ясни. Сменя се всичко неработещо, но често като удариш чертата, частите са по-скъпи, отколкото би излязла трасформацията в дискови спирачки.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от SilentlyLoud Покажи съобщениеАко наистина пък е толкова зле работата с тия барабани да слагам наистина дискове а ?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от SilentlyLoud Покажи съобщениеАко наистина пък е толкова зле работата с тия барабани да слагам наистина дискове а ?
-спирачни цилиндърчета
-накладки
-спирачни маркучета
отделно спирачна течност и престъргване на барабаните ако стават. ако не стават-нови. обезвъздушаване на всички колела. може да се окаже че имаш запушване на спирачна тръбичка или на кантара.
---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:00 ----------
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеМаркучетата не се отпушват, а се сменят. И отзад по спомени са по 2 на колело.точка
Comment
Comment